2012-10-25

Fabriken: barnrum

Höll ju nästan på att glömma bort min nya vana: att göra ett torsdagsFabriksinlägg. Barnrum. Kväll. Mörkt. Då visar vi belysning. Och natten. Inte helt lätt att fotografera utan korn eller oskärpa.

Fabriken-43-ljusslinga
En ljusslinga som jag vann hos Room and serve förra året. Väl använd sen första dagen!

Fabriken-43-tavlor
Två av mina tavlor, den röda i specialversionen av Sverige i rött till min son. Gissa vilken färg min dotter har - dagens svåraste, not. Den andra med planeterna. I vårt hem får bagarens barn bagarens bullar. I mitten Hagedorn-Hagens "skalett".

Fabriken-anglar
Två tantiga men moderna änglar hänger vid min dotters säng och sjunger skräniga sånger och skrämmer bort spöken. Ikväll sjunger de Gang-nam-style, det skrämmer iväg allt.

  Fabriken-43-kanin
Ja, vad säger man. En pimpad lampa. More is more. (Inte jag som pimpat, även m spegeln är min).

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥