2009-04-02

Det var bara det

Untitled-2

Idag har jag varit på gymmet i en och en halv timme. Men tro inte att jag tränade hela tiden. Jag träffade en tjej från mammagruppen, en gammal kollega eller före detta kollega med tanke på att hans ålder inte är så hög att klassas som gammal :). Därefter en vän till min syster och sist en vän till en vän. Så är det när man flyttar tillbaka till sin gamla håla man kommer från. Rätt trivsamt faktiskt!

Min man förutsatte att jag hade "grym abstinens" efter ett visst programs bortavaro, så datorn är min, ikväll igen. :) Det var bara det. Dags att ställa sig bland de virtuella färgburkarna en stund. I . Jag är ju ledig imorgon förmiddag eller delvis, vi ska till farbror doktorn med ett par öron. Det betyder i alla fall liten sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥