2009-03-17

Från sidan

tisdagstema_fran_sidan



Utflykt tär på krafterna. Min dotter somnade innan vi lämnat dagisparkeringen igår eftermiddag och sov till klockan sju, sju i morse, utan middag och i favoritkläderna. Jag känner att min egen sömnskuld snart är uppe i ett par år. Imorgon ska jag dock bo på hotell och kan nog kosta på mig en timmes extra sömn i övermorgon. Såvida jag inte försover mig och tidiga flyget till Stockholm. Då kan jag sova på flyget en hel timme nästan. På vägen in till stan i taxin säkert tjugo minuter. Sen är det seminarium i dagarna två: då hade jag inte tänkt sova, men risken föreligger just nu.

Om bilden: På vägen till jobbet kör jag förbi ett träd, vid Pildammsparken i Malmö, det ser så speciellt ut. Även när det är grönt ser bladen speciella ut, som ett urtidsträd som stått där vi hade sabeltandade tigrar i Skåne. Den här bilden är fem bilder ihopsatta till en, så fick det bli för att få plats med alla grenarna. Bilden är tagen medan jag väntade vid rödljuset, från sidan.

3 kommentarer:

  1. Är det bara jag som längtar till sommaren nu? =)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Gå gärna in på vår sajt - elleinterior.se - just nu har vi en inredningstävling där man kan vinna 25 000kr att köpa inredning för hos R.O.O.M.

    //Sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥