2008-10-30

Smart jul

Smartaste_julklappen_under_

Smartaste klappen under granen hittade jag hos Inreda.com. Nu har julen anlänt även på min blogg, lite tidigare än vad jag tänkt. I år funderar jag på att skicka e-julkort till alla med mailadress och sätta in motsvarande insparade pengar till ett välgörande ändamål som mottagarna kan få vara med att bestämma. Och välgöranade ändamål heter inte i detta sammanhanget måndags-latte utan till Världsnaturfonden eller Rädda Barnen. Det tycker jag är smartaste julkortet.


Bild: Inreda.com (de verkar ha "joinat" Lindex-policyn om bilder. För ett tag sedan var det förbjudet att låna bilder av dem. Vi bloggare marknadsför ju deras produkter åt dem. Gratis!

2 kommentarer:

  1. Bra idé. jag skulle bli lika glad för ett e-julkort som ett tradionellt i papper och ännu gladare om en summa pengar gick till något bra.

    SvaraRadera
  2. Så smart, både klappen och julkortet. Jag skulle också bli precis lika glad för ett fint e-kort som ett vanligt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥