FortsÀtt till huvudinnehÄll

Utvalda

Odla brysselkÄl i pallkrage

De tog sin lilla tid pĂ„ sig att börja utvecklas: de smĂ„ huvudena pĂ„ stammen. Det var inte förrĂ€n under hösten som jag kunde skönja dem. Nu Ă€r de sĂ„ smĂ„ och sĂ„ fĂ„ att jag knappt nĂ€ns plocka dem! Jag har odlat dem i pallkrage och i kĂ„ltĂ€lt hela sommaren. Det gĂ„r hur bra som helst att vattna genom kĂ„ltĂ€ltet, som egentligen Ă€r gardinen Lill frĂ„n Ikea . De förlorar tydligen snabbt sina vitaminer nĂ€r de skördas. SĂ„ tĂ€nk pĂ„ det nĂ€sta gĂ„ng du köper en pĂ„se av dessa smaragder i butiken! Det ska jag göra.  Mina brysselkĂ„lsfrön Ă€r köpta hos Impecta . Borde be min arbetsgivare att direkt föra över lite pengar till dem varje mĂ„nad: sĂ„ slipper de mellanlanda pĂ„ mitt konto...  

Ny poster i webbshoppen: Hus med graffiti đŸ–€

Ny poster i webbshoppen: Hus med graffiti đŸ–€




NĂ€r jag har haft mycket att göra, finns det tvĂ„ bra sĂ€tt för mig att koppla av, dĂ€r jag inte kan tĂ€nka pĂ„ nĂ„got annat Ă€n det jag gör just dĂ„. Det Ă€r inte löpning. Det ena Ă€r att se pĂ„ science fiction: i en annan vĂ€rld finns inget relaterande att tĂ€nka pĂ„ som stressar en! Men vad jag frĂ€mst tĂ€nkte pĂ„ i detta inlĂ€gget Ă€r att skapa ett motiv till webbshoppen. Jag kan inte spela piano sĂ„ bra, men jag kan tĂ€nka mig att det Ă€r sĂ„ att spela piano nĂ€r man kan noterna som sitt andra sprĂ„k - att lĂ„ta funktionerna i Photoshop göra sina jobb. IgĂ„r blev det den hĂ€r bilden som kort och gott heter "Hus med graffiti". Den finns hĂ€r och Ă€ven pĂ„ Facebooksidan, fick till kopplingen mellan Facebook och webbshoppen! Yee, teknik. đŸ–€ 
Ny poster i webbshoppen: Hus med graffiti đŸ–€

Ny poster i webbshoppen: Hus med graffiti đŸ–€

__________________

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg