Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Odla brysselkål i pallkrage

De tog sin lilla tid på sig att börja utvecklas: de små huvudena på stammen. Det var inte förrän under hösten som jag kunde skönja dem. Nu är de så små och så få att jag knappt näns plocka dem! Jag har odlat dem i pallkrage och i kåltält hela sommaren. Det går hur bra som helst att vattna genom kåltältet, som egentligen är gardinen Lill från Ikea . De förlorar tydligen snabbt sina vitaminer när de skördas. Så tänk på det nästa gång du köper en påse av dessa smaragder i butiken! Det ska jag göra.  Mina brysselkålsfrön är köpta hos Impecta . Borde be min arbetsgivare att direkt föra över lite pengar till dem varje månad: så slipper de mellanlanda på mitt konto...  

Rösta!

oddmolly-eller-bonaparte

Efter att ha frågat den mindre modeintresserade av oss i familjen blev jag intet mycket klokare. Frågan var: Vilken är snyggast? Efter att ha testat en del av vårens Odd Molly-blusar vet jag att den här modellen är ett säkert kort, som inte är för vid i modellen. Den andra från Bon a parte är riktigt snygg. Vilken tycker du? Rösta ute i högermaringalen! Och tack för hjälpen ;)!

Snabb uppdatering: Jaha, ute i marginalen skulle en undersökning ligga, men det vill sig inte med tekniken ikväll. Skriv en kommentar istället....

Ännu en: Nu fungerar det.

Kommentarer

  1. Snygga båda två, men jag tycker nog den blå var ett strå vassare.

    SvaraRadera
  2. Så fina båda två! Men Odd Molly är ju alltid fin o rätt.

    Själv har jag några OM och man blir ju så glad o känner sig så fin varje gång man tar på sig dom.

    Dessutom så har dom bättre 2:a handsvärde om du skulle tröttna.;)


    Jag röstar för alt. 2 eller båda.

    kram

    SvaraRadera
  3. Höger! (fast den är väl dubbelt så dyr...)

    SvaraRadera
  4. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to
    say that I've really enjoyed browsing your weblog posts. After all I will be subscribing for your rss feed and I'm hoping you write once more very soon!



    Here is my website; comment avoir plus de vues youtube

    SvaraRadera
  5. If you are going for finest contents like me, simply visit
    this web page daily for the reason that it provides feature contents, thanks

    Here is my web page :: plus de twitter followers

    SvaraRadera
  6. Hi there! I know this is kinda off topic but I was wondering if
    you knew where I could get a captcha plugin
    for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems
    finding one? Thanks a lot!

    Look into my site: avoir plus de vue sur youtube
    Also see my web page > vue youtube

    SvaraRadera
  7. Their environments evolve into something of an Alice-In-Wonderland-make-believe world where they get to take a break from the problem-solving, analyzing, organizing,
    evaluating, etc, and explore their creativity. The single women in the organization aren't rich so they have to sign an agreement that states they will pay the club back any expensive's occurred during the "hunt" as well
    as paying the club 10 percent of her husbands income when they get married.
    Initially it seems that 'Confession' isn't much more than a simple calendar to keep track of confessionals and dates and things, but in fact it can be used to record your sins, set dates for penance, and has a list of the seven acts of contrition.

    Stop by my website - stjohnmbc.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥

Populära inlägg