2013-01-24

Ordning och reda

Jag tycker att jag är ordningsam. Sen vet jag att en del i min omgivning inte håller med om det på alla sätt. Man kan ha olika sätt att hålla ordning på. Jag skapar min ordning med listor och saker i rader och sånt. Jobbar man med hemsidor måste man helt enkelt hålla ordning, annars blir det inget alls av det.

Jag tittade i mitt bildarkiv och hittade en hel rad med bilder på min ordning jag gillar. Här:

Fabriken-ordning-4-2012-papper

Ordning och reda på vackra papper hos Slättarps gård. Vacker på köpet.


Fabriken-ordning-4-porslin

Vackra fat. Vackra mönster. Som egentligen inte passar ihop. Blir till ordning ändå.


Fabriken-ordning-4-fjader

Ett försökt ill en bildidé som inte är färdig än.




Fabriken-ordning-4-gingko

Listor och rader. Lugn och ro.


Fabriken-ordning-4-svamp

Ordning i mataffären.


Fabriken-ordning-4-kaka

Ordning på ränderna. (Fina Ida har bakat till mig).


Fabriken-ordning-4-martas

Lite styling jag gjorde för ett jobb. (Kändes lite coolt att skriva så, men det är sant).


Fabriken-ordning-4-pulkor

Ordning och reda på ungarna!


Och här ett inlägg om pimpade kryddburkar.
Och många fler inlägg om ordning och reda hittar du här hos Torsdags-fabriken.

1 kommentar:

  1. Vart är det fina porslinet ifrån? :-) Det gillade jag verkligen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥