2012-10-01

Helgen i bilder

Kista

Lite läskig lite söt inbjudan, men det är ju Halloweentider snart. Jatack vi kommer!

Jamtlandsfat

Det var inte för att leta upp ännu ett fat jag som jag cyklade till loppisen, det behöver vi verkligen inte. Men det var formspråket jag tilltalades av. Vacker, stilistiskt och enkelt. På det kan man lägga några bruna kakor staplade uppe bland molnen, så att mönstret inte döljs + att kakorna matchar tallriken...

Spegel

Fin spegel till nya huset. Nån gång. Och inte dagens vänligaste man i spegeln också. Och min regnkappa.


Aretshus


Efter loppis styrde vi kosan till vänner med sommarhus i Blekinge. Vi gick en tur på området och där låg minsann detta intressanta huset.


Happy måndag på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥