2011-08-07

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting

Bukett

Jag funderar på om jag ska skriva om utflykter till Hallongården eller Slättarps gård i Skegrie eller om jag ska skriva om att semestern är slut och att det är dags att vänja sig av med semesterjetlagen. Jag tror istället jag tar semesterns sista rosé, tre goda sesamkex (de är riktigt goda) och gör ingenting och tänker att jag är ledig imorgon också, från det vanliga jobbet. Eller så är det Caro-lines som är mitt vanliga måndagsjobb, som jag gett mig själv ledigt från.

Eller om jag tror att jag kan göra ingenting, så misstar jag mig veterligen och sannerligen. Jag läser nog en inredningstidning och funderar på höstens alla projekt istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥