2010-05-19

Dagens

Körsbärsblom


Gladast: Skrattade riktigt högt åt bilden med "Don't use that tone with me"-bilden. Skratta du med. Och även åt den var alla cursors kommer från. Jag som alltid undrat.

Godast: Yoghurtglass från SevenEleven. Gratis om man har en 7-11-app i sin iPhone. Och gratis är ju som bekant förknippat med gott. (Och ja, jag var lättköpt, för 19 kronor skrev jag om det på bloggen också...).

Design: Allt, allt, allt på den här sidan: http://www.anthropologie.eu. Tips via Signed by me.

Kläder och väder: Den här bilden, se nedan och här.

Länk: Till ett par skor som jag tycker ser ut som någon gått loss på dem med Photoshop-penslar. Om jag gillar dem? Yep, trots de höga klackarna.

Fotot: Sköna maj har hittills inte varit så skön i Skåne.

Dåliga kläder

3 kommentarer:

  1. Jag gillar din skylt skarpt :) En sån vill jag ha och visa alla präktiga människor :)

    SvaraRadera
  2. Det finns inget fult väder bara fula kläder...

    SvaraRadera
  3. OMG vilka fina skor!! De hade suttit som handen i handsken på dig ;)

    Tyvärr är creperiet stängt och öppnar först till sommarn, så ingen mugg den här gången.
    Jag handlar gärna till dig i sommar istället!!

    Kram Fi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥