2009-12-09

Dagens

Godast: Stekt sill på restaurang Wega i Malmö
Gladast: Min vän jag åt lunch med - det är trevligt att ha trevligt.
Design: Lindex svarta byxor som heter "The perfect trousers" - de är verkligen sköna och sitter snyggt (tycker jag)! (hittar dem inte på hemsidan, så det blir länklöst)
Kläder: Byxor som inte passar min jubilerande 6-åring till son: alla byxor kasar ned!!
Länk: Repper: snygga mönster av egna bilder: hur coolt som helst.
Bilder: Gråare än grått och mötes(an)teckningar....

Gråare än grått

Anteckningar

3 kommentarer:

  1. Ja, nog katten längtar man efter sol och vårfåglar i det här eländes mörkret. Mörkt.

    SvaraRadera
  2. Det måste vara trevliga möten som alstrar så fina bilder...

    SvaraRadera
  3. Karin: Ja, ibland undrar jag om jag börjat jobba natt utan att märka det... Märkligt att det kan bli vår och somamr i detta land.

    Malin: Det kallar jag positivt tänkande! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥