2009-11-03

Upp å ner

Spegelblankt

Vår vanliga "tjocktelefon" hemma klyddar. Det bryts efter cirka trettio sekunder. Telefonlinjeleverantören har lovat att fixa det, men det går trögt. Igår ringde en telefonförsäljare och då var det faktiskt rätt lämpligt att det bröts. Värre var det när en söt gammal dam ringde fel: hon trodde nog att jag bara la på. Teknik är bra när det fungerar, som Spotify i mobilen eller Google Talk.

Bild: Min vardag blir upp-och-ned när inte tekniken fungerar som den ska: spegelblank kanal i Malmö förra veckan.

2 kommentarer:

  1. Himla häftig bild!

    Här har jag också känt mig ilsken idag pga att mitt mail inte funkat, tänk vad beroende man är av tekniken va!

    SvaraRadera
  2. Passande bild! Vet hur det känns. Mitt SIM-kort lade av idag och jag kände mig genast handikappad. Rätt nyttigt att känna på ibland...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥