2009-04-08

Trängsel

trangsel

Ibland många är man själv. Ibland få är man ensam. Ett träningspass och lite stretching därefter i omklädningsrummet. Där stod två damer och en annan tjej och stretchade (jag räknar mig till "tjejer" och inte "damer"). Damerna gick. Jag sa inget. Hon sa inget. Och efter ett tag hade det gått så lång tid att man inte kunde säga något. Lite typiskt betraktande av mej och nog lite typiskt svenskt och så skriver om det på bloggen istället! Där stod vi och stretchade och rummet kändes otroligt trångt. Undrar om hon tyckte det med. Sen kom det in några andra och då var det inte trångt längre. Märkligt eller hur? Och lite fånigt.

Bild: Trångt på pinnen och nej, det såg inte ut så när jag tog fotot.

1 kommentar:

  1. Ja så kan det vara, det är märkligt. Vilka akrobatiska fåglar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥