2013-07-30

Italien i bilder

Ingen på Instagram har nog missat att vi är i Italien på semester. Detta ljuvliga land: vackert och så fantastiskt god mat. Och så tid att varade familjen på ett annat sätt än hemma.

Nedan följer en bildkavalkad. Och jag har för mig via Blogger-appen kommer bilderna inte i den ordningen jag tänkt mig, men det är dessa:

Porsche-museum i Stuttgart
Lugano-sjön 
Jag i badmössa!
Como-sjön
Mopeder i Milano
Barn kollar utsikt i Rimini
Utsikt i San Marino
På väg till Toscana: lunchställe
På Coop i Rufina: zucchiniblommor, så a som Jamie Oliver alltid friterar men som inte finns på ICA!
Härliga hotellet i Rufina, ett agro-turism-hotell mitt bland alla frodiga kullar

Update: Det här inlägget publicerade jag när vi var i Italien förra veckan, men det behagade inte visa sig förrän nu. Jaja. Fint var där.


1 kommentar:

  1. Gud så underbart!
    Vilken underbar resa! Bila i Italien - det måste jag bara göra med familjen snart.

    Lram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥