2013-03-07

Vårkuddar

Bla-Kuddar

Tidigare år har jag sällan bytt ut kuddar och sånt för säsongen. Speciellt eftersom vi inte har några gardiner så när som på en pappersgirlang i lilla tösabitsrummet. Men nu sitter jag och är lite sugen på att klicka hem lite blå kuddar. Eller kuddfodral, för kuddar har vi kanske så det räcker tycker någon i familjen, jag tycker nog att det kan få plats några till, faktiskt. Om jag tar dem en och en i taget, med nån veckas mellanrum. - Nää, den köpte jag får lääänge sen.

1. Randig i batik från House Doctor hos Blackballoon.
2. Prickig Chhatwal & Jonsson från Matilde & Co.
3. Tvåfärgad batikkudde från Olsen & Jensen i Butiken i Höganäs.
4. Blå med vita blommor från Chhatwal & Jonson och My Tivoli.
5. Collage med tre kuddar: den med små speglar från DAY Home Blackballoon den med.
6. Ljust collage med tre kuddar, där det är den med "ruttna" jag gillar bäst.

Update: ser ju att inlägget tidigare matchar ju dessa kuddar rätt bra. Blått e flott.

3 kommentarer:

  1. Det är en man som tycker att ni har för många kuddar där hemma va´?
    Kuddar kan man aldrig få för mycket av! Inte när dom är så fina som du hittat.
    Alltså dom där från Day - komsi komsi!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vara så.... Och du har helt rätt!

      Radera
  2. Blått är verkligen flått! :) Att batik är tillbaka, det är rätt coolt. Tack för i går. Hoppas du hade en skön eftermiddag. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥