2012-11-12

Ljusstakar

Jag har gjort en liten kollektion ljusstakar. Jag hoppas att lugnet jag känner när jag gör dem, följer med till dess nya ägare. Jag tycker att de med fyra är utomordentliga som adventsljusstake. Har faktiskt redan paxat en...

JLS-4-5
Små söta blå fat. Har inte sett sådana så ofta.


JLS-5-1-1
Blått blått. På trä.

JLS-5-3
Mina barn vet numera vad det innebär att vara assistent. På eget bevåg: en bakgrund a la lillasyster.

JLS-6-1
Björk. Min man har fått såga. Och bloggkolleger vänta medan jag "fixade björkpinne".

JLS-9-3
Finns in the shop-the shop.

4 kommentarer:

  1. Den där björkstocken alltså..Bonden virrar nog fortfarande på huvudet! Men fint blev det. Min favorit är den med fyra som du lade ut på fb. Kram!!

    SvaraRadera
  2. Mycket fina! Gillar också den med fyra kronljus bäst. :) Kram

    SvaraRadera
  3. Super fina är de allihopa! Björkpinnen... ja just det ja :)

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad fina de är Caroline! Verkligen! Jag har svårt att välja en favorit....förstår att de fått uppmärksamhet!
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥