2012-10-22

Snabbare än snabb: kappan

I förra inlägget skrev jag att jag funderade på att köpa en kappa från Esprit. Nu slutade jag fundera när ett mail från HM damp ned i mailboxen. Undrar om de mäter tiden från att mailet skickats tills dess att köp-knappen trycks in. Jag tror jag är på topplistan. Men det är bättre att handla på rea om man vet vad man vill ha än att shoppa planlöst, bara-för-att. Eller hur medshoppingsyster?


Kappa

Precis som jag tänkte mig: svart, enkel, rak och stilren.
Halva priset och lite tretton-noll-fyra på det.

Så ska jag kanske byta till guldknappar istället? Eller finns det stora kopparknappar kanske?

5 kommentarer:

  1. Hurra vad bra! Det gäller och vara snabb för att fynda. :) Jag röstar för guldknappar. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag fick mail idag om bloggträffen. Jag har dock avanmält mig. Kanske hamnade mitt mail i spam-korgen igen?

    Skriver här oxå, så att infon förhoppningvis kommer fram!

    Ha det så kul på speeddaten! Hoppas på fler bloggträffar snart :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag lät ditt namn stå kvar men det står att du inte kommer. Tänkte att du kanske vill se de andra bloggarna med: vi "locals" i Skåne. :)

      Radera
    2. Aha :-D Tittade bara i ajfånen, så jag såg inte det! Blev rädd att mitt mail kommit bort ;-) Jättebra, vill gärna se de andra bloggarna :-)

      TACK!

      Radera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥