2012-07-15

Semesterreflektion

Så här mitt i semestern, avslappnad och slapp, så blev jag lite fundersam. Det är nog summan av att vila: låta tankarna få ta sin tid och en hel del blogginlägg som också handlar om reflektion, livet och vad vi håller på med och egentligen vill hålla på med. Gör jag det jag mest vill? Då syftar jag på min kreativitet och när den mår bäst.

Jag vet ju att ekorrhjulet startar igen om några veckor, även om jag starkt förnekar dess existens. Det är iofs sig bra: att kunna vara "här och nu". Det kanske är dags att göra något stort. Vad vet jag inte än, så länge tid och pengar är begränsande. Vi får se. Ni får se, om ni hänger med! <3 life. Vårt hotell heter så, "Hotel Life".

Bild på utsikt från en av våra minimala balkonger på 1x1 meter vardera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥