2012-03-13

Dag 16

Armbandscollage

Det är väl bara ett konstatera att jag, fast jag inte tycker att jag är så, har en släng av duktighets-/prestationsångest: just nu presterar jag inget annat än högar med snytpapper. Jag har dåligt samvete för att jag inte varit på jobbet på länge. Men sen har jag i och för sig kommit fram till att det finns inget alternativ, Maslow och sånt. Är man sjuk så är man. Men idag är bättre än igår. Dag 16. S*tans baciller, stick.

Litet collage med fina knappar i en vit porslinsskål med guldränder (fyndad på Myrorna för tre spänn), klämmor alltid bra att ha, drivved, Glimmingehus-bokstöd, två armband (ett) och (två) från Caro-lines, washitape en fågel från Indiska att hänga lite varstans, just nu på en liten tavla och en fin burk från House Doctor (där fotografen syns i knappen på locket).

Det är rätt kul att kolla å fotografier från inredningstidningar; på blanka lampor och sådana ytor: om man kan se fotografen eller om hon eller han är bortphotoshoppad. Man vet ju att fotografen är där, så jag tycker inte man ska pilla i bilden. Bättre att ta en bra bild från början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥