2011-12-30

Små söta nyårsvimplar

2011-2012
Nyarsvimplar-1

Imorgon tänkte jag att vi ska servera var sin chokladbit på ett fint fat och sätta små nyårsvimplar i dem. Jag har gjort små vimplar med siffrorna 2011 och 2012 på dem, som jag satte barnen i arbete att sätta ihop med lim på tandpetare. Och trots att jag satte fram två limstift, så blev det minsann lite kiv ändå: det var olika färg på själva limmet.

Om du vill ladda ned dem så hittar du en jpg-bild att skriva ut här. Kopiera bilden och klistra in i tex Word och skriv ut.


Åh, vad det är kul med fest och fixande!

Nyarsvimplar-2

3 kommentarer:

  1. Vad fina vimplar och vad kul att barnen kan och vill vara med. :) Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram /Nellie

    SvaraRadera
  2. Så himla pyssligt och fint. Synd bara att nyårsafton redan är över och att jag läser detta på årets fjärde dag. :)

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år själv Nellie - lite sent!

    K: Det kommer fler mönster tänkte jag mi gatt skriva ut! :) Gott nytt till dig med.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥