2011-12-14

Dagens outfit och galgtrixet

Ser du någon skillnad på bilderna? Förutom att det är olika bilder då, så hänger hängarna -  jaja, galgarna som det heter i resten av Sverige - på "fel håll" på den ena bilden.

Den ena bilden är från en affär i Malmö. Jag tyckte kudden var fin och tänkte bli "inspirerad" av den hemma i syhörnan. Den andra bilden är från min garderob. (Notera Domus-galgen).

Och jo, vad jag ska komma till, är ett ypperligt enkelt tips: att hänga alla sina kläder just på "fel håll". När man använt ett plagg, hänger man galgen på rätt håll. Och för att efter ett tag/halvår/år rensa bort dem som fortfarande hänger fel. Garderob-1 Garderob-2
Så min första dagens outfit. Kände att jag var tvungen att upp-till-bevisa att det var ungefär densamma som Linda K:s. Mer fuskpäls åt folket! Och tack till min roommate för hjälpen bilden och att du orkade lyssna på vad jag skulle ha bilden till! Dagens-outfit

3 kommentarer:

  1. Så smartigt ;) Men du har många som hänger fel du... Nyss vänt alla eller många som "hänger på håret"? Snyggo förretsen och stövlarna... stövlarna...*dreglar*

    SvaraRadera
  2. Smart tips! Det gäller att våga slänga sen också... Snygg outfit på en snygg tjej! :) /Nellie

    SvaraRadera
  3. Superfin copykatt!! Om du visste vad jag ångrar att jag inte köpte det vita lurvet....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥