2011-10-21

Återfunna och återvunna

Bestick

Återfunna och återvunna vackra gamla silverbestick målade med svart färg på handtaget och dekorerade med vitt mönster. De är större än vanliga "ätbestick" och lagom att använda som salladsbestick och andra uppläggningsbestick. Och så bör de handdiskas, precis som mormor hade gjort!

Sen måste jag säga att det känns så fånigt att höra sin egen röst, men en liten film om besticken finns här. Fick idéen om det när vi såg en film förra helgen om att marknadsföra vad som helst via YouTube och att skriva "cute kitten" i som tag. Jag skrev "cute"... för jag tycker faktiskt att de är söta... men inte "kitten".

Och oj vad det luktade jul när jag fotograferade besticken och använde kryddorna som rekvisita! De finns här på Signerat.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥