2011-09-20

Höstrecept på bilder

Hostblommor-1

Kommer ni ihåg SuperMario Bros? Min syster och jag fick ett i julklapp och spelade så att mamma fick ringa akuten och för min syster fick hjärtklappning "Har de spelat dataspel?" var svaret? Vi var visst inte de första. Kommer ni ihåg känslan när man klarade en ny nivå eller upptäckte en ny funktion? Så är det nuförtiden med Photoshop för min del. Satt och testade Sannas Photoshop-recept för höstbilder och upptäckte av ett ivrigt kotkommando hur man kopierar lager i lagerpanelen med just kortkommandon. Wow-känsla.

Blommorna är gula, fina och väldigt höga i år tycker jag. Och ingen aning om vad det heter.

Två versioner, vilken bild tycker du är intressantast att titta på?

Höstblommor

1 kommentar:

  1. Jag gillar den övre bilden bäst. Jag är verkligen också helt tokig i photoshop, Sannas recept är verkligen roliga att testa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥