2011-03-18

Välja

Trevlig-helg

Med en arbetsvecka på numera fyra dagar, så är det redan fredag och långhelg igen! Det är underbart.
Kvällens fråga igår var om vi ska bjuda våra fikagäster på söndag våfflor eller semlor med nutella och chokladgrädde. Min mans förslag var att vi tar semlor men med nötkräm, sån som man köper i små påsar, så att man inte har en burk nutella stående i skåpet och som konstant ropar på barnen (och mamman). Undrar vad en av mina läsare säger om det resonemanget.... :) Min sötsaksälskande son tyckte såklart både-och. Och dottern som hellre väljer färska räkor på caféet än en kladdkaka, tyckte att det kvittade. Jag säger våfflor på lördag, semlor på söndag. Sen en joggingtur.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Det låter faktiskt rätt OK alltihop, tycker jag! Hur dags ska vi komma?
    Helgkram, Monica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥