2011-02-27

Lite prelansering


Projekt

I mitt vanliga nio-fem-jobb jobbar jag i en branch där prelansering är förbjudet. Därför är det extra kul att själv få kunna prelansera lite här.

Jag håller på med ett pysselprojekt som snart kommer att presenteras i webbshoppen. Här kommer lite ledtrådar till projektet. Kan berätta att jag burit på fröet till idéen rätt länge, men utan att riktigt veta vad jag skulle göra med det: det började med alla dessa fina små sidenband som sitter i tröjor som man ska hänga runt hängaren (eller galgen som ni säger i norr) men som jag klipper av: av lathet, använder dem inte och så syns de ibland när jag har tröjan på. De har legat i en fin ask, men nu ska det bli annat av dem och lite annat lull-lull och bling-bling. Recycling. Snart, snart.... eller rätt snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥