Fortsätt till huvudinnehåll

Utvalda

Odla brysselkål i pallkrage

De tog sin lilla tid på sig att börja utvecklas: de små huvudena på stammen. Det var inte förrän under hösten som jag kunde skönja dem. Nu är de så små och så få att jag knappt näns plocka dem! Jag har odlat dem i pallkrage och i kåltält hela sommaren. Det går hur bra som helst att vattna genom kåltältet, som egentligen är gardinen Lill från Ikea . De förlorar tydligen snabbt sina vitaminer när de skördas. Så tänk på det nästa gång du köper en påse av dessa smaragder i butiken! Det ska jag göra.  Mina brysselkålsfrön är köpta hos Impecta . Borde be min arbetsgivare att direkt föra över lite pengar till dem varje månad: så slipper de mellanlanda på mitt konto...  

Nyheter - snart

Höst-hos-fåglarna

I november kommer det nyheter på Caro-lines! Jag tänkte även skicka ut ett nyhetsbrev då och med en del bilder som inte kommer att publiceras i webbshoppen. Om du vill ha nyhetsbrevet, kan du skicka ett mail till mig.

Ovan ser ni en av nyheterna. Tre fåglar i ett höstträd.

Uppdatering: Och just det ja, vad vill du har för bilder? Tips emottages gärna!

Kommentarer

  1. Klart jag vill! Ha ett Nyhetsbrev alltså!
    Fler Fina Fåglar till Folket! Vilken paroll jag snickrade ihop - bara sådär! ;)

    SvaraRadera
  2. Du får gärna skicka nyhetsbrev till mig också Caroline även om jag hänger här för jämnan ändå ;-)

    SvaraRadera
  3. Underbart! Älskar de färgglada prickarna.

    Hoppas helgen varit bra. Jag vill gärna ha nyhetsbrev.

    SvaraRadera
  4. Hej där tjejen!

    Givetvis vill jag oxå ha vinnarmail! Du har ju min adress.

    Oh- snart så kan jag sätta upp dina fina bilder jag har i gömmorna! Skall bli så kul o jag VET att dom kommer att bli sååå fina och passa så bra in hemma hos mig.

    kram o lycka till med det nya!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det blir jag glad för! ♥

Populära inlägg